fredag 21 november 2014

Skorpan med Carro!

I finaste vintervädret satte jag kidsen i vagnen och glad i hågen traskade jag mot skorpan. (skorpan måste ju vara det bästa cafét i detta land!!mysigt som bara va och med suuuuper goda bullar. Inte bara bullar heller för den delen, bröd och andra bakverk också.. namn namn namn!) 

Som jag skrev tidigare hade vi bestämt träff med Carro och Lo, och jag såg verkligen framemot att träffa båda tjejerna. Jag menar så skoj som Carro är på bloggen är så kan hon ju inte vara något annat än kul i verkligheten heller. Det visade sig att jag hade helt rätt i mina aningar. Vi hade det väldigt trevligt och hann diskutera en massa olika saker, finns ju alltid saker att tala om då man har barn liksom. Alla kidsen skötte sig bra, även om Adam lekte matta där i något skede och försökte äta upp min bulle också. Efter kaffet och en massa prat traskade vi iväg, jag som skulle vara sällskap till Carro på vägen hem fick istället sällskap AV henne nästan hela vägen till min faster. Sen fick ju hon traska ensam då istället.. Sorry about that!! skyller på att jag inte hade helt koll på var vi var heltiden. Hihi, men jag hade det super trevligt! Hoppas Carro och Lo också hade det skoj! Detta skall vi definitivt göra om! Kram på er tjejer <3











Skoj att jag genom bloggen lärt känna Carro igen. Dessutom känns det skoj att ha någon med mera erfarenhet av blogg grejs att fråga råd av om det är något som jag undrar. 

Tummen upp för det!





1 kommentar:

  1. Oj, CARRO å bilderna! man blir nästan lite starstrucked (heter det så?) :D

    SvaraRadera