torsdag 20 november 2014

En förmiddag i jeppis

När de stora kidsen åkte iväg till förskolan och skolan passade vi på att traska till parken. Saga passade dessutom på att sova, haha LOL jag passade på att sätta henne och sova kanske jag skall säga ist! Nåjo hur som haver var vi i parken, DET är minsann något som jag saknar nu då vi bort ute på landet, där finns ju INGEN park inom gångavstånd. Så skönt att bara sätta Saga i vagnen och Adam tog sin cykel. NOTE TO MYSELF seriöst lär barnet lite trafikvett innan vi gör detta på nytt speciellt om du inte vill att kidden skall bli under en bil. Tänkte ju inte på att Adam inte är vad vid något som cykelväg och bilväg. Vi har ju inte ens asfalt där vi bor liksom.. Nåjo man lär sig..

full fräs var det i parken i alla fall..



och jo jag vet vad DU sitter och tänker 

"Men alltså seriöst, slut nu snälla vän försöka laga videor, DU KAN INTE!!"

Och jag kan inte något annat än hålla med, skit svårt det här med video, får nog öva lite ännu innan jag satsar något på det. 



Skoj var det i parken i alla fall, lär bli en daglig utflykt dit så länge vi stannar här i Jeppis.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar