tisdag 18 november 2014

Vill INTE!!

Godmorgon alla läsare, eller ja morgon är väl att ta i kanske, god förmiddag ska vi kanske säga istället? Klockan är ju ändå snart halv 12, rätt så länge sedan klockan 11.30 var morgon! 2 år och 5 månader sen skulle jag påstå! Oj då sidospår direkt!

Nej jag skulle egentligen bara kika in hit en sväng och skriva några rader. Egentligen borde jag packa, vi åker nämligen upp till Jeppis-Peppis imorgon morgon. Det betyder att det står packning på dagens schema!


Jag HATAR att packa, speciellt nu då vi skall vara på fläng en och en halv vecka. VAD skall man ha med sig? Vi reser ju av och an och ändå får jag INGEN RUTIN på mitt packande. Slutar med att jag kastar allt i en kass och blir skit sur. Så lär det sluta idag också!


Först tycker jag otroligt synd om mig själv som måste packa, men sen kommer jag ihåg allt skoj som vi skall hinna med i Jeppis. Då känns det lite bättre att börja packa. Fast NÄ jag HATAR nog att packa ännu också!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar