torsdag 20 november 2014

En mysig VIP kväll vid homefun

Hej hej, NU sover kids x 2 och jag har tid för datorn en stund. Adam var lite sur på mig för att jag inte tog med honom till eventet och måste få agera ut det lite innan han kunde somna.. Men ja hur som haver så hade jag en super trevlig kväll. Så skoj att få prata med flera bloggare som jag både ser upp till och inspireras av. 

Homefun hade en massa söta kläder, inte bara för barn utan även preggosar, ammande mammor och "vanliga" kläder. Fanns mycket som skulle ha fallit mig i smaken men jag försökte bromsa mig själv. En paitis till Adam och ett par strumppisar till Saga. Dessutom fick vi en goodiebag med oss hem. Vad som fanns i den kan jag visa er imorgon.

Men som sagt, eventet kändes riktigt roligt och jag kände mig inte alls lost (de flesta andra som deltog var ju från österbotten, men jag har ju Jeppis i blodet så det är klart jag passar in) 

Nu vill ni ju säkert ha lite pics också? Det skall ni få, insåg rätt så fort att jag inte kan balansera min kamera, min kid och det som jag ville titta på med mina två händer. Såg att Cindy gick omkring med kameran i hösta hugg och lade sedan över allt det fotografiska ansvaret på henne. Ni kan redan nu kika in på hennes blogg (gör det för det är en super MYSIG blogg!!) och kolla eller så väntar ni snällt tills jag fått bilderna.. hihi som att man orkar vänta..

Nåja knäppte väl totalt 5 bilder eller något sådant. Här kommer EN.. som inte ens jag själv fotade.. haha LOL..


Snicksnackar lite med Carro och LO <3 fina tjejer båda två <3





1 kommentar:

  1. Tusen tack för de fina orden Malin! Tack för en rolig kväll! :)

    SvaraRadera