måndag 10 november 2014

Skogsmulle


Glad i hågen åkte jag iväg på dagens Cros Nature pass. Trotts mörker och lite duggregn såg jag fram emot timmen. OJ så roligt det var, men tungt som synden. Vi sprang, hoppade och krälade ute i skogen. Speciellt krälandet satte sina spår på mina kläder, visst förstod jag ju att man kan bli lite små sketen av att springa omkring i skogen men att jag skulle se ut som att jag blivit misshandlad ute i skogen hade jag inte räknat med.

Lika glad i hågen åkte jag via butiken innan jag kom hem. Folk stirrade lite på mig nog, men jag tänkte liksom inte mer på det. Svettig och små frusen skyndade jag fram mellan hyllorna. Betalade och åkte hem. Väl hemma såg jag mig i spegeln, och fick mig ett gott skratt. Söta öde så sketen jag var!

Seriöst, förstå hur pinsamt det är att gå i butiken och se ut sådär! Smutsig spegel har vi också..

Så alla som såg mit i butiken, ta det lugnt jag hade bara varit på Cros Nature, inget värre än så. Så kan det gå ibland. Med huvudsaken är ju att veckans första träning blev av och att den var rolig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar