torsdag 13 november 2014

Så roligt!

Vad roligt att mitt inlägg om mina favvobloggar fick så positiv respons igår. Kul att kunna göra någon annan glad och att dom dessutom länkar vidare till min blogg igen känns skoj. Tycker att det är så otroligt fin stämning mellan alla bloggare just nu. En otrolig VI-anda. Det länkas friskt till höger och vänster och bloggkärleken flödar. Ser verkligen fram emot att få träffa en stor del av alla fina bloggare nästa vecka och sen på blogg julfesten också. 


Ja och förresten, god morgon alla fina läsare! Känner att idag blir en bra dag. Vi har inga större planer för dagen, annat än att vi om en stund sätter oss i bilen och åker iväg på lite lek på familjecafe. 


Idag har jag tänkt försöka mig på något som för mig är helt nytt och obekant. Är ni intresserade av vad det skulle kunna vara? I så fall skall ni ta och kika in här under dagens lopp.


En skön torsdag tillönskas eder 
(hahaha tillönskas eder, sen när har jag använt sådant språk? Ja nå aldrig egentligen..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar