onsdag 19 november 2014

Klara, färdiga, KÖR!

Godmorgon på er alla fina läsare! Sovit gott? Jag har nog sovit gott men lite för kort, låg nämligen och pysslade med lite annat igår kväll då jag egentligen borde ha sovit. Nåjo nog hann jag ju sova några timmar i alla fall. Nu skulle det då gälla att packa det sista, slänga ALLT i bilen och köra iväg. Visst kan ni alla hållar tummarna för att kidsen har en bra dag idag och är nöjda och glada i bilen? 

NI: Ja ja okej det kan vi väl. (int så stor skillnad för oss liksom...)



Jag : Tack vad snällt av er att ni vill det! Ni är såå snälla :)


Mina kids:


Bådar gott..


Måste hinna via apoteket också för att köpa en medicin som jag skall ta mot min sura mage. Skrattade lite då läkaren berättade att det var samma medicin som man ger till bebisar med reflux. Bebisen Malin här hej, spyttar så mycket att hon måste ta lite reflux medicin. Hihihi. 

Vad är det vidare? Bara att stiga upp ur sängen nu och börja fixa. 

Jeppis here we come!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar