måndag 3 november 2014

I vått och torrt

Hejsan! Ursäkta tystnaden här på bloggen, men gårdagen va för galen för att blogga om direkt. Det kändes som att jag behöver samla mig lite innan jag tutar ut någon text. Fiffigare att blogga 5 på morgonen? (Tja inte fiffigt men Saga äter så jag har inget annat att göra)

Igår vaknade vi till att vi fått en vattenskada i köket. Ett litet hål i en slang har förstört hela köksgolvet (i alla fall!) behöver jag säga att det är surt? Vi som skulle ha det lugnt nu innan jul, och INTE stressa med någon renovering. FAN!

Nu gäller det bara att vänta, se vad försäkringen har att säga om saken och låta allt torka. Ser inte så mysigt ut i köket just nu. 

Så att sådant, nu vet ni varför det var så tyst här på bloggen igår. Nu somnade Saga om så jag slutar här. Ni får inte ens någon bild, sorry för det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar