onsdag 26 november 2014

blogvember challenge

Nu var det min tur att bli utmanad i blogvember challenge. Från början var det ZiiO som började med detta men det var Q&victoria som utmanade just mig. Så ja då gäller det väl bara att svara på frågorna och utmana 3 stycken att svara. 

1.Vad är det roligaste med att blogga?
Det roligaste med att blogga är nog att få dela med sig av allt möjligt som snurrar i skallen. Jag vet ju att de som läser min blogg är intresserade av mina tankar och därför känns det meningsfullt att dela med mig av dem. Dessutom gör bloggen att jag fotar en massa mera än jag annars hade gjort. Att skriva upp speciella händelser och sedan läsa om dem senare i livet är också kul. Att få kommentarer och åsikter är också skoj. MEN det allra bästa med att blogga är ju att jag lärt känna nya människor via bloggen (och via andras bloggar)

2. Vad gör min blogg speciell?
Jag vill ju tro att min blogg är rolig, fast det kanske bara är jag själv som tycker det. En lite speciell grej med min blogg är att jag har så snälla läsare som kommenterar aktivt. Annat speciellt då? Jag blandar rätt så hejvilt mellan olika ämnen och djuphets nivå på inläggen. Kanske lite speciellt? Den skrivs på ett ärligt sätt, försöker inte fånga läsare om inte är intresserade av det jag skriver. TYP!

3. Hur ser min blogg ut om ett år?
Om ett år hoppas jag att jag fått flera trogna läsare, jag hoppas att jag blivit bättre på att blogga. Jag hoppas att jag deltagit i och själv ordnat olika evenemang. Jag skulle också gärna se att min blogg skulle ha ett stadigt samarbete med någon bra firma. Det skulle vara rolgit! Mer synlighet och bättre kvalitet.

4. Vilket var mitt bästa inlägg?
Mitt bästa inlägg, hmmm.. Jag själv gillade inlägget "detta förändrade mitt liv" och " 2 år, en evighet och ingen tid alls"
Sen fick också inlägget om SNOPP och ??? rätt så många läsare :)

5. Vilka andra bloggar/bloggare inspirerar mig?
Främst inspireras jag av andra finlandssvenska bloggare, för att det känns mest äkta. Jag inspireras och fascineras av många. Förutom the mamas (Carro, Annika, Janina, JossanP osv..) inspireras  jag av Kakkakaffe, Mammaspring, Taikuri, Mystrawberrykiss, Juliahann, Lindas Lantliga osv osv osv listan kan göras hur lång som helst!



Nu då till de bloggare som jag vill utmana!!!

Varsågoda! ER TUR <3

1 kommentar:

  1. Tack för utmaningen mn fick den av "ziio" redan :) mn en bra påminnelse

    SvaraRadera