onsdag 19 november 2014

så irriterande!!

Vet ni en sak som får mig att se RÖTT? Jo det är då jag vill kommentera en blogg via min telefon och i 9 fall av 10 fungerar det inte. Det är något som inte går som det skall och så låser sig allt och det kommer aldrig fram en kommentar. SÅ STÖRANDE! Jag skulle kommentera mycket oftare om detta problem inte skulle existera. Eftersom jag allt som oftast läser bloggarna på min telefon. Sen har jag glömt bort vad jag tänkt kommentera på innan jag öppnar datorn. Har ni andra problem med detta eller är det bara med mig som det bråkar?!?


Samma problem är det via padden också. Och det har varit så länge, liksom kan inte någon fiffig datanisse fixa detta?!? Jag vet ju att jag själv inte kan men jag menar folk har väl lyckats med större bedrifter. Ett annat irritationsmoment är att det inte går att svara på kommentarer på min egna blogg utan att själv gå in på den. Liksom varför går det inte då man är inne på blogger eller på appen?!? Också här känns det ju som att tekniken nog kommit så långt att de skulle vara möjligt. (okej skit pinsamt nu om det går och jag bara är tappad bakom en hiss, men tipsa mig i så fall för jag blir faktiskt lite små sur varje gång..)

12 kommentarer:

  1. FUNKAR INT FÖR MIG HELLER!!!!!!!! :@

    SvaraRadera
  2. måste ju vara tvärtom och säga att jag inte har problem alls, men så har jag ju en Samsung Galaxy S4.

    SvaraRadera
    Svar
    1. lyxigt, är det månne äpplets fel?

      Radera
    2. Nej, inte äpplets fel, jag har Samsung S3 å på den funkar det inte heller.

      Radera
  3. Alltså whaaaaaat trodd att det var min telefon & padda som hadd spunk men ni också!! Har försökt kommentera säkert 50 inlägg but NO!

    SvaraRadera
    Svar
    1. så surt! då man sku vila skriva något och det bara int går..

      Radera
  4. Jag använder lg g2 och har ännu inte stött på några problem, eller inte vad jag minns?

    SvaraRadera
    Svar
    1. lyxigt :) vi skyller det på äpplet då bara :)

      Radera
  5. Jag kan kommentera å har en iphone.. Men ofta så när jag har tryckt på publicera knappen så ser det ut som om kommentaren har försvunnit, men då är det bara att gå in på kommentar rutan så finns det jag har skrivit där.
    Men det kanske inte är ditt problem?!

    SvaraRadera
  6. Jag kan oftast inte kommentera blogspot bloggar med datan.

    SvaraRadera
  7. Har iphone och jag kan kommentera utan problem så är nog inte äpplets fel ��

    SvaraRadera