fredag 14 november 2014

Om att våga ta steget

Hej hej och trevlig fredag! Idag har vi tagit det rätt lugnt, vi har lunchat med Lelle och ätit lite glass. Vi har lekt med duplo och jag har pysslat på med en massa roliga saker gällande bloggen. Så småningom kommer det att börja hända lite grejs här inne på bloggen och det känns så super roligt. Är så glad att jag vågat ta steget, vågat börja vara stolt över bloggen och vågat börja utmana mig själv. Jag kan bara rekommendera er andra bloggare att våga ta kontakt med företag och föreslå olika former av samarbeten. Hittills har alla som jag varit i kontakt med varit väldigt positivt inställda!



För att inte missa något inlägg skulle jag rekommendera just DIG att följa min blogg på Bloglovin eller gilla min FB sida. Du hittar båda dessa "knappar" här på höger sidan på bloggen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar