onsdag 12 november 2014

För säkerhetsskull

Det är super viktigt att ha sina foton sparade på olika ställen, trust me har nämligen förlorat några års digibilder för att vår dator kraschade, hejdå alla foton från min skriba t.ex. och alla teinifest bilder ja precis alla bilder som jag då hade fotat. Nu för tiden kör jag med 2 olika ställen, kamerans minneskort och datorn. 

Nu är dock datorn full så jag måste köpa en ny hårdskiva som passar med min dator eftersom min gamla hårdskiva inte går ihop med min dator, eftersom den är fullproppad med windows stuff som jag inte heller vill radera. 

Som tur är Anton snäll och fixade en ny till mig idag. Så i kväll vet jag vad jag skall syssla med. Borde dessutom radera lite bilder, misstänker att jag inte behöver alla 4000 bilder från i sommar, ja man borde minsann inte släppa det att bli så många. Suger på att radera bilder också. 

Nu har jag då en hårdskiva som inte borde bli full i första taget. Bara att ladda över alla bilder då, och radera dom som inte är så bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar