torsdag 20 november 2014

lite nervös är jag nog

ikväll är det ju VIP kväll för bloggare på HomeFun här i staden. Ska bli så spännande att träffa alla bloggare, speciellt de vars blogg jag följer. Knasigt på något vis att man vet så mycket om en människa och ändå aldrig ens talat ett endaste ett ord men dem. Nåja ikväll ska det bli ändring på det, SPÄNNANDE. Måste väl nog erkänna att jag har lite fjärilar i magen, liksom lite nervös typ. Fast sån är jag alltid, nervös och lite osäker. 



Som tur är så har jag ju min partner in crime med mig. Saga får nämligen hänga med på vipkväll. Haha även om inbjudan bara var till mig, får väl lämna henne på utsidan om hon inte är välkommen.. LOL nånej jag skoja bara. Adde får bli och leka med mina kusiner så länge, blir bäst så för både honom och mig.


som ni ser är Saga lite nervis hon också, liksom om hon kommer att vara den enda bebisen på plats.. i så fall tycker hon att de sku vara lite trist. 

Ni vet ju att 6 månader gamla bebisar ÄLSKAR kompisar och BEHÖVER BFFs. Sagas BFF Minea blev ju hemma i Pargas hon, så Saga är i akut behov av en eller flera nya bästisar! PRONTO..

(okej säg nu sen snälla att ni förstod att jag inte menar allvar ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar