måndag 17 november 2014

always look on the bright side of life

always look on the bright side of life *visslar*


Hejsan hoppsan lilla plutt (ni vet Karlsson på taket? om inte eller om ni inte minns så bra så ta och kolla på det! skit skoj!)



Dagens 3 positiva saker tänkte jag dela med mig av nu, innan jag sticker iväg och tränar.

1. Lunch med Lelle och Matte, alltid trevligt och dessutom skönt att inte behöva laga maten själv, eller ens komma på vad som skall lagas. Idag blev det sallad på KAMU, 10 tummar upp för den!

2. Intervju för lokala tidningen, mer om den får ni veta sen då tidningen är ute. Definitivt värt många tummar upp!

3. Att jag äntligen fick mig iväg till läkaren angående mina halsbränningar. Nu undersöks det så att jag kan få rätt sorts medicin. Känns skönt! Och jag hoppas att det skall bli bra nu!

1 kommentar: