måndag 24 november 2014

nytt till bloggen



sådärja nu har bloggen fått en liten makeover igen. Det blev vinger och jul stämning här. Mysigt bara värre om ni frågar mig. Och ja eftersom det är min blogg så är det väl just mina åsikter ni är ute efter. Igår fixades äntligen ett eget domän till bloggen, så från och med nu är jag en av .com gänget. Minheltvanligavardag.com :) funderade nog på att byta namnet också, eller själva adresse då främst. MEN NEJ. Nu är det nog bara så att detta är min blogg, och min blogg heter minheltvanligavardag.com varken mer eller mindre. visst skulle det vara lättare med en kortare adress, men nu är det ju min helt vanliga vardag som är jag..

SÅ ÄR DET BARA.

Hur mycket tanke ligger det bakom din bloggs namn? eller adressen till din blogg? Något som du bara kommit på i all hast eller funderat länge över? 

2 kommentarer:

  1. Min första blogg var typ emma-memma och det råkade bli så för att jag inte kom på något bättre och /eller alla vettiga var upptagna. Sen då jag flyttade till ratata ville jag ha memma.ratata.fi, men den var tydligen upptagen då så då blev det memmas. Sen då jag började blogga på wordpress tänkte jag inte ens på att jag kunde ha bytt :D nu funderar jag ändå om jag skulle satsa på eget domän och om jag i så fall vill byta, men memmas är så kort och lätt att komma ihåg till skillnad från typ emmaliljeroth eller emmamafalda som jag också funderat på ;)

    SvaraRadera
  2. Jaa, alltså nu har jag redan rundat hur många bloggnamn som helst under min ganska långa bloggkarriär. Eehm, det är allt från ohpoop, dots... Ja, och många fler. Jag minns faktiskt inte när det blev till vardagsflow, men jag misstänker att det var i samband med att vi väntade Leon ;)

    SvaraRadera