onsdag 26 november 2014

på AGENDAN idag

Bilden stal jag av Annika, hihi vår
halvsuddiga selfie <3
Hej hej! Läget? allt är bara bra här med oss idag. En lugn förmiddag på alla sätt och vis. Chill, kaffe och en varm dusch. OM ni bara visste hur sköna sådana morgnar är. *NJUTER*

Idag har jag IGEN en rolig bloggrelaterad grej. Det är nämligen så att jag skall iväg till kokkola på ett bloggevent som Annika ordnar tillsammans med butiken Caroline´s underkläder. Ser så framemot det. Blir en tjejkväll eftersom Adde får hänga med Faster och Kusinvitaminerna <3

Skall bli skoj att gå på event, även om jag gissar att jag inte köper någon BH så länge som jag ammar. Kommer nog att satsa på ordentliga BHn sen då amningen är över. DET LOVAR JAG MIG SJÄLV!

Samåker med Annika till kokkelby så det blir skoj att hinna snicksnacka lite till. Skoj skoj!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar