söndag 23 november 2014

Vi ringer Malin..

Hejsan hoppsan! 

Hoppas ni haft en mysig söndag. Vi har bara tagit det lugnt idag, jag och kidsen. Det mest energikrävande som vi gjort idag är att vi gick i duschen typ. Skönt att bara få ta det lugnt också. Inga måsten, inte ens att laga mat. Njuter verkligen av att vara iväg hemifrån emellanåt. Att inte behöva se allt som BORDE göras utan att ha tid för det är värdigt befriande. Nu slirade det iväg på ett sidospår. 

Det jag tänkte berätta om är att jag blivit inspirerad av att göra en rolig grej här på bloggen. Ni som hör på Alex och Sigges podd vet redan att dom gjort ett spel som går ut på att man "ringer" till sig själv vid en viss ålder för att prata om något. Så detta tänkte jag införa här på bloggen en gång i veckan typ. 

Kan ju vara skoj att svara på frågor och leka att man är sitt 11 åriga jag t.ex. Jag skall försöka hinna fixa i ordning det första samtalet så att det går att publicera ikväll. 

Så stay tuned och hoppas ni gillar konceptet såhär på bloggen också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar