lördag 22 november 2014

And the winner IS..

.. vad glad jag är över at så många ville delta i denna tävling. Roligt, hoppas att jag kommer kunna ordna flera tävlingar i framtiden!

Eftersom alla hade en fin motivering till varför de ville vinna kunde jag inte välja själv. Istället anlitades kusin M för att dra en nummer som då motsvarade en kommentar. Ni som deltog med flera vinst chanser fick alltså flera lotter.

Ja och nu över till det som alla väntar på.. spännande..



Stort grattis till 9 an som är Petra (som för tillfället befinner sig i Colombia, vi håller tummar och tår att hela familjen slipper hem till julen! Då skall deras lilla bebis Gabriel få denna brandbil i julklapp!)

Stort grattis till 12 an som är Micka.

Ni kommer att kontaktas av mig och ni kommer få leksakerna levererade.

Tack ännu en gång för att ni deltog, och till er som inte vann så önskar jag er bättre lycka nästa gång!

2 kommentarer:

  1. Nej men whaaat!?! Jag som aldrig brukar vinna nåt!! Härligt härligt!! :D

    SvaraRadera
  2. Ojoj såå glada vi här i Bogotá!! Vi får tacka den söta fru Fortuna, vilken ljuvlig videosnutt! Tusen tack, Gabriel kommer njuta!❤️😘

    SvaraRadera