lördag 8 november 2014

Ändrade planer

Oj oj ojdå, det blev visst knäpptyst här på bloggen igår. Det blev ingen park, Adam ville hellre åka traktor med Anton. Däremot blev det en tjejdag för mig och Saga. Eftersom Adam hakade på sin far passade jag på att fara "ensam" (med bara en bebis) till Åbo. OJ så skönt att få gå i lugn och ro och titta på en massa saker. Så skönt att jag spontan köpte en väska som jag är riktigt nöjd över! Strosade på först i stan och sen ännu vidare till Mylly (ett köpcenter här i Åbo/Reso) Dessutom hade jag turen att få äta tillsammans med Matte och Lelle som var i krokarna dom också. Skoj!

Sen hann jag bara hem och byta kläder innan vi skulle vidare på kalas. Efter kalaser bar vi in två sovande kids till sina sängar och avslutade fredagen med fredagsmys. Ni vet sådant mys som gör att man inte plockar fram datorn. Vi kollade lite TV, pratade renovering och bara njöt av att vara på tumis. En riktigt bra fredag blev det!

Saga lyxade till fredagen med en Majskrok också. (även om bilden inte är från igår)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar