fredag 28 november 2014

Idag gäller det

Tagga Tagga Tagga inför kvällens julfest. Nervöst men roligt, spännande och förhoppningarna är höga. Skall bli så skoj att träffa en massa bloggare. Är ju lite udda i och med att julfesten egentligen är för Jeppis och Vasa nejdens bloggare men jag representerar väl södra Finland då (nej nej alltså ja representerar nog bara mig själv!). Jag är ju ändå född här så jag hör liksom till gänget ändå!

Lite ångest över att jag skall fixa hår och smink själv. Julli jag sku behöva dig nu!! men det får bli något enkelt då bara. Gillar ju min klänning så det får vara finare än håret.

Ett lite större problem är ju att jag inte har några skor att sätta på fötterna. Jag skulle ju köpa här, men har inte haft tid ännu. Tänkte sen att "okej Anton får ta ett par hemifrån" men morjens så var han ju här redan. Så idag blir det sådär halvt panik sko shopping i Jeppis. Avis?!? nej jag tänkte väl det. Jag hittar ALDRIG något då jag "måste". FUCK!


skulle jag sen ännu KUNNA gå i högklackat så skulle det vara skoj. Men jag måste nog satsa på något lägre eller ballerinas. Får se vad jag hittar.

2 kommentarer:

  1. Alltså vänt nu lite... nu hänger jag inte med. Bor ni inte här i trakten någonstans? (alltså jag bor ju själv i nykarleby, så "här i trakten" är väl runt jeppis då ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej i vanliga fall bor jag och min familj i Pargas 😊 har halva släkten i Jeppis så därför var vi där 😉 nu är vi hemma igen 😊

      Radera