onsdag 5 november 2014

Höken här hej!

Ja hej ja! Sitter som en hök och vaktar Saga som sover i vagnen. Vi har lyckats slarva bort baby enheten till babyvakten. Så otroligt störande!! Men Saga sover bättre ute än inne så det får väl vara värt att sitta vid fönstret nu då. Och halvsova, seriöst hur smart är jag som är vaken till klockan 2 (!!) på natten. Tänker inte ens berätta varför (ok då jag såg på PH *pinsamt*)

fiilisen just nu..

En diskussion med mig själv igår natt:

Jag(samvetet): hördu Malin nu måste du börja sova, klockan är redan 12!

Jag: jepp men vänta.. WHAAAT, vad hände just i PH. 
Måste kolla ett avsnitt till!

Jag: Jaja, skyll dej själv sen då Adam vaknar halv 7.

Jag: nå buhuu int är de nu så jobbigt att vakna sen ändå!!

Jag: jaaa jaa

Jag (imorse då Adam vaknade):




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar