torsdag 5 februari 2015

peppad inför morgondagen

Hej och hå från kaoset. Hemma hos oss hittar man för tillfället sågspån över allt. Ja till och med mellan skinkorna om man har riktigt tur.. fy fan för all denna kaos. Men det kommer att bli så otroligt fint och bra bara det blir klart! Är så otroligt tacksam över all hjälp som vi får, Antons bror med familj och Antons pappa har hjälpt oss helt otroligt mycket, mamma ställer upp som barnvakt så ofta hon hinner och behövs. Det är i stunder som denna jag inser hur stort nätverk vi verkligen har. 

Nåja nu ska jag inte tjata om sågspån i baken utan om att få en spark i baken, i alla fall hoppas jag att det är det som jag kommer att få i morgon. Jag har ju möte med min PT, ja jag kallar henne för min PT för det känns så jävla coolt att ha en PT. PT PT PT.. nåja men i alla fall, har rätt så stora förväntningar på morgondagen. Helst hoppas jag ju på att dom nu ÄNTLIGEN uppfunnit ett piller som gör mig smal och lycklig över en natt, hahahahah nå nej! Jag är fan redo att jobba hårt, gråta blod och svettas som en gris. Jag är så peppad att jag idag köpte lite godis för att fira att mitt nya liv börjar i morgon, (ni bara: och du undrar varför du är en tjockis?!?!?..) 

Jag är mer än redo nu, jag ska ge allt jag har. Jag ska kämpa som jag aldrig kämpas förr. Känns jävligt nice att veta att vi har 2(!!!) kalas att gå på bara nu inkommande helg. Liksom lycka till med det nya livet bara! Nåja skam den som ger sig innan hon ens börjat. Det får vara slut på undanflykter NU.



På tal om annat, i helgen ska vi filma svaren på frågestunden från december, så jäkligt pinsamt att vi inte fått till det före nu. *SKÄMS* Hahaha förresten lät ju det där som att vi.. nåja vi lämnar det där. Nu ska jag skriva upp det sista i min matdagbok och sen mysa lite med Anton. Länge sen vi båda var på väg och sova samtidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar