torsdag 26 februari 2015

nervöös

borde sova, borde ha somnat för länge sedan, men jag är så nervös. Så spänd och exalterad att jag inte hittar sömnen. I morgon vid 7 tiden börjar dom nämligen bära in vårt nya kök. "tänk om det blir fult?" "tänk om vi valt fel skåp" "tänk om det inte alls blir så bra som vi tror". Virriga tankar som snurrar omkring. Innerst inne vet jag ju att det kommer bli bra, golvet blev så sakelis fint riktigt. Om inte annat så kan jag titta ner på golvet och vara nöjd. Ni ska få bilder, men just nu var allt täckt med paff..

på tal om paff, nä men på tal om annat så har jag tydligen blivit lite bättre på att uppdatera min insta igen. Har ni lust att följa mig där, vilket ni ju såklart har! så heter jag minheltvanligavardag där också. lätt eller hur?

en halvtaskig mobilbild kan jag bjussa på såhär mitt i natten. i morgon hoppas jag att jag har lite mer bilder att bjussa på!

godnatt!


godiset som ni ser på bilden fick jag av mommo på min födelsedag, mina favoriiiiter. Men vet ni vad? jag har fan inte ens smakat ännu. JAG LOVAR och SVÄR! Jag har inte ens slickat på en liten godis. Kanske till helgen, om inte Anton ätit upp dem innan dess. Eller Adam för den delen, shit vad man får börja gömma saker för honom nu också. Nåja men nu i alla fall, GONATT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar