onsdag 11 februari 2015

Tankar inför morgondagen

Imorgon är det nytt möte på gymmet med Linda. Dags att gå igenom kosten. Ser så mycket fram emot att göra det, liksom få tips och råd. Har massa frågor också som jag vill ha svar på, eller i alls fall tips kring. 

Sen var det ju den där vågen också, ljuger ju om jag säger att jag inte är nervös. Hatar att väga mig, det blir liksom så definitivt då, så verkligt. Men ja det är väl det jag behöver, och sen ska det bli kul att om en tid igen ställa sig där. Förhoppningsvis visar då vågen bättre siffror och en mindre fett %. Det är just med tanke på det som jag över huvud taget kan tänka mig att stå på våghelvetet imorgon. Jag måste ju "väga in mig" så att vi har ett jämförelsetal senare.

På tal om hälsosamma saker så tänkte jag dela med mig av våra (mina och tattada LELLEs) åsikter kring de hälsosamma chokladbollarna. Ni vet dom där som man gör med dadlar. Var ytterst skeptiskt till dem, just eftersom dadlar liksom smakar skit enligt mig. Men vet bi vad? Dessa hälsosamma bollar får faktiskt 9 av 10 toasts. Helt super goda! Skulle man inte vetat att de var hälsosamma hade man aldrig gissat det! Tummen upp alltså!



Ja sen är det ju klart att man inte kan äta obegränsat antar av dessa heller, men vi åt två var till kaffet och var sedan nöjda. Sällan det händer med vanliga chokladbollar! Adam och Antons pappa åt också varsina och också dom gav högs poäng. Super! Hoppas bara att Linda inte total ratar dessa imorgon! Dom är nämligen en stark kandidat för saker som jackan ersätta mitt fredags godis med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar