tisdag 24 februari 2015

att köpa eller inte köpa?

de senaste kvällarna har jag surfat runt lite på nätet (nej då tänk de, ovanligt! det gör ju säkert inte alla andra också!) för att hitta lite info om så kallade cykelvagnar. Eftersom jag inte kommer så långt med bara en stol på cykeln i sommar. I fjol cyklade jag rätt så mycket så jag hoppas att jag skall göra det i år också. Men som sagt för att göra det möjligt krävs ju en cykelvagn då. 




Nu får ni gärna komma med tips kring detta. 
Har ni egna erfarenheter? bra sådana? dåliga? 
skillnad på pris och kvalitet osv.
 Ja ni förstår, hit me med alla tips ni har! 
det behöver inte vara den finaste på marknaden, risken finns ju att den inte används så mycket..svårt att veta!

en mysig bild på en liten liten Adam, typ 9 månader är han +/- någon vecka.

4 kommentarer:

  1. Här: http://strandbyudd.blogspot.fi/2011/05/croozer-cresent.html & här:http://strandbyudd.blogspot.fi/2011/04/32-ar.html kan du läsa lite varför jag köpte en Croozer. Den fungerade finfint på sandvägarna här & vi gjorde nästan dagligen turer med den. Springdelen använde jag aldrig. Det här var då en kärra i medelklass med rätt så mycket utrustning & iom köp från utlandet sparade jag massor. Kan rekommendera den varmt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack för tipset, dom ser värdigt bra ut dom där Croozer vagnarna :) ska hålla det märket i minnet!

      Radera
  2. Kommer ihåg när du var liten och din mamma cyklade med dig bakpå cykeln och Julia framme på styret/ramen. Jag var så imponerad av det och undrade hur hon vågade och klarade av det!��

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det är sant de :) usch nej skulle nog inte våga cykla så jag heller :)

      Radera