söndag 15 februari 2015

ni har väl inte missat?

Natten till lördagen, alltså den 14.2 klockan 00.00 lanserades en helt ny finlandssvensk sajt! Knappast har någon missat den, men om ni ( t.ex. du mamma) har gjort det så skulle jag rekommendera att ni klickar en in dit snarast. Klick Klick På sevendays hittar man allt från bloggar till poddar och krönikor, ja en massa spännande helt enkelt! (ja jag är ju jätte sårad att ingen ville ha mig med i det gänget! ;) )

NÅJA i alla fall så har ju favorit tjejerna Carro och Janina fått äran att blogga på denna nya sida. Så deras gamla bloggar är inte längre dom som gäller. Hur som haver är jag säker på att det kommer fortsätta att vara lika bra som förr. HÄR hittar ni nu deras nya bloggar. Klicka på respektive bild för att komma till deras blogg.



och inte nog med att dessa brudar nu har nya bloggar, dom har ju också en PODD. (hallå dör avisdöden x 100 här i min ensamhet, jag skulle också vilja podda!!) Podden hittar ni via deras bloggar.

Ville bara önska er lycka till tjejer! väntar redan på fredag, eftersom det är DÅ avsnitt nummer 2 av podden kommer ut. 

detta är inte något sponsrat inlägg, utan skrivet endast för att tipsa er andra!

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag prova klicka in mig på Carros blogg via din länk i din "blogglista" men den funkade inte. Tänkte bara så du vet å kan kolla upp de :)

    SvaraRadera
  2. Nämen ååäh tack Malin!! <3 det är nog lite spännande att blogga på den nya siten men det tar väl en tid att vänja sig! Roligt att du gillar podden <3

    SvaraRadera