tisdag 17 februari 2015

pinsamt!

idag på gymmet hände något som jag inte ens förstått att kan hända, en rätt så pinsam historia. 

Men ja ENJOY!

jag dansar och svettas som en liten gris, snygga moves som alltid, något i stil med detta:


mellan två låtar känner jag att det är dags att torka svetten och ta en liten vatten slurk. 



Inget mer med det, går och tar handduken och torkar bort den största svettmängden och mitt i allt får jag en lite underlig blick av en annan som också är där på step..


och hon ba: men det där var min handduk.

och jag bara DOG lite..


fatta vad äckligt att jag just torkade ALL min SVETT i en annan människas handduk. GUD så jag skämdes. Som tur hade hon en extra handduk så hon behövde inte torka sig själv i den handduken mera. Men alltså hallå? Kan jag inte ens hålla koll på vilken handduk som är min? Måste skaffa en neonrosa typ, där det står MALIN broderat med neongult.

Där har ni nu ett sista minuten tips tillmin födelsedag, som är i övermorgon!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar