måndag 2 februari 2015

en festlig söndag


vi inledde söndagen på maxifun tillsammans med Annika och hennes 2 äldre kids. Själv kom jag släpande på 5 barn, mina egna 2 + 2 kusiner +1 syster.

Barnen skötte sitt, ja till och med Saga SOV!! så att jag och Annika hann snacka om dittan och dattan i lugn och ro. Alltid lika skoj, hoppas vi ses snart igen!


Saga gjorde gungpremiär.



på eftermiddagen vankades 7 års kalas. Fina kusinen firade sin 7 år, tänk han är lika gammal som mitt och Antons förhållande. Tänk vårt förhållande skulle börja skolan i höst!


massa gott bjöds det på, smaskigt värre! Och Saga charmade alla gäster när hon sådär ledigt och lätt somnade i min famn.

Nu packar vi ihop oss för denna gång, tåget far om typ 2h. Trälig måndag till er alla!

1 kommentar:

  1. oj vilken fin kaka :) och bilden på dig och Saga är ju för ljuvlig <3

    SvaraRadera