tisdag 10 februari 2015

söta öde ändå!

Hej hej, undrar lite om det faktiskt är sportlov vi ska ha nästa vecka och inte påsklov. +7 grader och strålande sol. Det var minsann skönt att vara utomhus idag. Vi passade på att vara ute hela förmiddagen med Adam, Saga var också ute men hon sov. Skit svårt att veta vad kidsen ska ha på sig nu, jag menar vinterhalare vid +7 grader känns ju lite sådär halv galet? Nåja idag blåste det ändå rätt så mycket så vi körde med vinterhalare i alla fall. Denna vinter har man nog inte behövt någon speciellt vart halare, vi har haft 2 st som inte varit nya och därmed inte helt lika varma som dom någon gång varit. Och Adam har aldrig ännu frusit. Saga klara sig bra med sin fleace halare och sen en skalhalare med foder. Bra så, vinterkläder är minsann skit dyra!









Nu var det ju inte det jag skulle prata om, nej! Jag skulle skriva om min träningsvärk. Voi söta öde ändå, går som om jag bajsat på mig, har så ont i röven, i benen, i ryggen, i armarna. Ja över allt skulle jag påstå. Känns minsann lovande gällande mitt schema, liksom övningarna borde väl ge resultat då också om dom ger träningsverk? Ikväll blir det step & cardio intervall. Skulle nästan våga påstå att det är veckans roligaste pass. Hoppas bara att min valpsjuka inte kommer tillbaka, igår kändes det inte. Men step tar ju nog mera på än zumba. 

Vi får se, håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar