fredag 6 februari 2015

Tji fick jag

Peppad till tänderna gick jag och sova igår. Vaknade några timmar senare av att jag mådde skit, hade ont i magen och fick springa till wc-n. Adam var också vaken på natten, klagade över ont i magen och hade svårt att sova. Det var bara att avboka dagens möte. Hade absolut inga krafter över, frusen och värk i kroppen. Saga emigrerade till sina kusiner redan från morgonen, vi avvaktade lite med Adam eftersom han hade ont i magen på natten. Han verkar dock vara helt i skick och åker nu också till kusinerna. Själv är jag trött och lite illamående ännu, men inger jämfört med inatt. Kanske det kom av något som jag ätit? Min mage kan protestera emellanåt om jag ätit något som den inte gillar..

Så jävla surt att avboka mötet, så SURT! Men jag får boka in det nästa vecka istället. Då ska jag väl både vara frisk och ha mina ben i skick. Bara att vila nu över helgen och ladda med ny energi. 

Fan det var ju INTE såhär som fredagen skulle spenderas. Liggandes i en säng. Vill ni veta vad det bästa är? Dom drar nya rör i huset till vattnet = inget vatten. FML liksom! Trevlig fredag bara!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar