torsdag 1 januari 2015

Malins nyårslista 2015

GOTT NYTT ÅR till er alla fina läsare!
hoppas ni har haft en fin och rolig kväll igår! Det hade vi i alla fall. Tänkte göra som Carro och fixa ihop en lista med frågor från mig till mig. (lånade några av frågorna från Carros blogg och andra hittade jag på själv) Lite halv schizofrent kanske att intervjua sig själv men vem bryr sig? Inte JAG! (ja ni ser jag talar ju anors också med mig själv..)

Hur firade du nyår?
Med en massa god mat, läsk, godis, sprakastickor och raketer

Med vem?
Med Anton, Adam, Saga, Min faster, Mina kusiner M&K och mina systrar Veera & Venny

Vad var det bästa med 2014?
Det bästa med år 2014 var ju nog barnen, att få ett friskt litet flickebarn och att få se Adam växa och lära sig nya saker. Ja och att få se Saga växa och utvecklas. 

Var var jobbigast 2014?
Att flytta som höggravid, och att flytta överlag. Gillade verkligen vår gamla lägenhet och det tar tid att vänja sig med det nya huset. Blir bättre hela tiden dock!

Gjorde du något nytt 2014?
Köpte hus

Vad borde du gjort mera av 2014?
Tagit det lugnt och stressat mindre. Litat på min egen magkänsla och bara njutit mera.

Vad borde du gjort mindre av 2014?
"unnat mig" godis, läsk och annan skit!

Flyttade du 2014?
JA vi köpte ju hus! (halvkorkad fråga där MALIN!!)

Lärde du känna någon ny 2014?
Ja lärde känna många nya fina människor, många bloggrelaterade och några nya MAMMAbeknta. LOVE IT! har tidigare haft lite ångest över att jag sällan lär känna någon ny, så det känns bra!

Utvecklades din blogg 2014?
JA men absolut! har fått många fler läsare vilket är SÅÅ kul, hoppas bara dom hålls kvar även detta år!

Vad är dina planer för 2015?
kommer att vara hemmamamma hela året (så skönt!) vi kommer få klart vårt kök och förhoppningsvis fortsätta renovera vårt hus. Här finns rätt mycket att göra ännu. Annars ska vi fira en 3 åring och en 1 åring i år också. Vi skall åka till London ett varv och säkerligen till Sverige också. Ser framemot det! Dessutom skall jag se till att vi fotar mer familjebilder, och så skall jag framkalla lite foton också. Har inte gjort det på 2 år.. *skäms*

Vad väntar du mest på år 2015?
jag längtar efter att jag skall komma igång med träningen igen, december var inte någon bra månad med tanke på det!

Vad skall du göra mera av i år?
Skall satsa mera på bloggen. Skall också satsa mer på mig själv, äta nyttigt och träna. VI (jag och Anton) skall satsa på att få lite egentid mellan varven, och så skall jag SIMMA med Adam. Han är så duktig på det så det skulle vara bra!

Vad skall vara ditt måtto?
Mitt måtto under år 2015 skall vara: 

TRO PÅ GUD OCH ÄRLIGT VANDRA, SKÖT DIG SJÄLV OCH SKIT I ANDRA

med det menar jag ju då att jag inte skall lägga mig i sådant som andra människor inte vill ha hjälp med! såklart vill jag ju bry mig om andra, men jag har en tendens att ta mig ann andras problem utan att de eng begärt det.

OCH så lite fiilisbilder från igår







den lilla godisskålen med 1,8 kg godis i
det har blivit tradition att köpa massa lösgodis på nyåret och denna traditionen fick man minsann inte bryta!









tack till alla som var med och gjorde nyåret till en mysig och rolig kväll. NU lämnar vi jul och nyår bekom oss och stegar vidare till år 2015.

HÄNG MED!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar