måndag 5 januari 2015

nästa veckas to-do list..och kattpiss!!



Hej hej!
Hemskt tyst här på bloggen idag, vi har städat lite smått här hemma och bykt ett bykberg som var högre än högt. Fy fan vad det samlas byk då man är på resa! Nåja nu är vi så gott som ikapp då det gäller hushållssysslor och vi är fit for fight inför en fullspäckad vecka. Vi ska hinna med ett och annat kommande vecka. På onsdag har vi tid till POLISEN! Jag skall på förhör.. haha nej skojade bara mitt pass blir gammalt så jag skall förnya det och passar på att fixa ett pass till Saga också. Så innan det måste vi ju fota passfoton, usch ångest. "oj vad fina passfoton, jag är så nöjd" said no one!! Men ja ska bli skoj att ÄNTLIGEN få ett pass med FINGERAVTRYCK! 

På onsdag ska jag också ordna en ENJO demo här hemma. Hoppas att många kommer och att jag inte spränger iväg alla pengar på mera städredskap. Med tanke på mängden € som jag satt på dessa ENJO produkter så borde vårt hem vara så super rent att det inte är klokt. För tyvärr är det ju så att även om jag ÄLSKAR ENJO så hatar jag att STÄDA. Nåja lite nu inspo får jag alltid då det är en Demo i alla fall.

Den är det lite köksrelaterade grejs, beställa golv, tak och väggar typ. Får ångest av tanken, skrämmande beslut på något vis. Liksom tänk om det blir fult? Då är det bara VÅRT fel! Nåja fult lär det inte bli. NU vet vi i alla fall HUR vi vill ha det.

Ja och så gymmet då. Kickar igång på riktigt imorogn, först lite styrka (ARMAR) och sen en timme ZUMBA. Ja och mitt LCHF går bra förutom att jag fått ett galet problem. Det är nämligen så att mitt svett luktar något som påminner om KATTPISS. Googlade lite och insåg att det tydligen är ett rätt så vanligt problem. FUCK IT säger jag, får nog ta och tagga ner lite med denna diet. VEM FAN VILL VARA SMAL OCH LUKTA PISS?!?!?! nej då är ja hellre lite tjock och luktar gott, eller gott är väl att ta i då det handlar om svett. Men JA NORMALT DÅ i alla fall!

Någon annan som varit med om att man börjat lukta som att en katt PISSAT på en vid LCHF kost? Liksom går det om eller? Mår lite dåligt över att jag själv luktar illa. Nåja nog om det, nu ska denna "pissdränkta" mama ta ett varv i duschen och sen SOVA. Vi hörs imorogn igen! GONATT!

2 kommentarer:

  1. Det är knappast nån som doftar rosor när man svettas men förstår dig. Antagligen är det bara du själv som känner något. Kanske det kan ha med kosten att göra iom att det händer en massa i kroppen?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo nej inte luktar väl någon speicellt smaskigt på gymmet :) som tur har det lugnat ner sig så det var väl bara den ena kvällen, hoppas jag i alla fall :)

      Radera