onsdag 28 januari 2015

mitt i vår kaos vardag

Hej hej, tänkte passa på att skriva några rader om hur vardagen är just nu. Det mest beskrivande ordet måste nog vara KAOS, att ha 2 små barn som äter mest heltiden, frulle, lunch, mellis, middag och kvällis.. och sakna diskmaskin gör livet lite halv svårt. Men för det mesta går det nog bra. Har haft rätt mycket hjälp av våran privata nany, ni kan säkert gissa vem. JA Lelle! (förresten borde ni, fråga mig inte hur men ni borde, övertala Lelle att börja blogga!! se det som en to-do sak 2015)

Försöker att renoveringen inte skall komma i vägen för min träning, så tack vare pusslande och snälla människor som ställer upp har jag kunnat vara på gymmet både igår och idag. Imorgon blir det pausdag, mina ben värker galet mycket redan nu. Denna delen av renoveringen kan jag inte bidra med så mycket annat än åsikter, jag kan liksom inte dra el eller något liknande. Slipa väggar skall jag göra, det är mitt mål att var klar med det innan helgen. Då åker nämligen jag och kidsen upp till Jeppis. Men ja som ni ser så är det en hel del att göra innan dess ännu.


Testade också min enjotrasa på våra kristaller, orkade typ polera 2 rader sen sket jag i det. Det finns liksom värre saker här hemma än att kristallkronan är dammig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar