onsdag 31 december 2014

den senaste dagarna

Alltså jag känner mig lite lost i min egna blogg. Mentalt är jag så gott som redan i nästa år så jag har svårt att hitta motivation att skriva nu. Som tur år det nyårsafton imorgon så vi ska hoppas att det nya året för med sig alla de förändringar i vardagen som jag hoppas på. Men mer om det senare, då klockan inte är nästan 2 och jag borde sovit för länge sen!


i förrgår passade vi på att åka lite pulka, det var skoj! Men alltså jag har blivit gammal, feg och lite för känslig. Det är fan i mig inte skönt att åka pulka alls, blåmärken på benen och ett ömt knä. Ja precis som jag skrev, GAMMAL har jag blivit!



Idag hade vi kaffe date med dessa två sötnosar. Carro och Lo. Det var riktigt skoj att ses igen en gång, även om den lilla killen i sällskapet (ADAM) inte var helt på cafe humör just idag. Vi har hur som haver snacka en liten stund i alla fall, och njuta av allt gott som finns på skorpan. ( i hemlighet hoppas jag på att skorpan skulle flytta till Pargas, fast sen igen då skulle jag ju typ gå dit alla dagar.. så kanske de får bli kvar i Jeppis i alla fall..) Är så glad att jag lärt känna Carro, hon är verkligen en härlig typ att ha att göras med! <3

Men NU GODNATT! i morgon skall vi hämta Anton från tåget (han har nämligen varit hem och svänga, ploga snö och jobba lite..) vi saknar papsen alla 3 så det skall bli skoj! 

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar