lördag 3 januari 2015

ny look

Den uppmärksamme märkte redan igår att det dök upp en ny header här på bloggen. Fin eller hur? Nu skall jag inte alls ta åt mig äran för den eftersom det inte var jag som gjorde den. Nej det var ju Carro som har gjort den till mig, snällt va?!?! Helt utan att jag ens tvingat henne! Kanske var hon trött på den gamla och för att orka fortsätta läsa min blogg behövde hon något nytt att se på?!? Hur som helst, inte mig emot! 



Tusen tack Carro, I LIKE IT!

Vad säger ni andra? om ni inte gillar den får ni vara tysta, hihihi.
Nu förstår ni ju att ni måste kommentera att den är fin, annars tror jag ju att ni inte gillar den.

*känner sig smart och fiskar efter lite kommentarer*

3 kommentarer:

  1. Jättefin är den, passar din blogg :) // Malin

    SvaraRadera
  2. Trevlig och annorlunda! Väldigt påhittig! Håller med Malin ovan, passar din blogg perfekt :)

    SvaraRadera
  3. Ja!!! Superfin och speciell!

    SvaraRadera