fredag 23 januari 2015

Denna dagen ett liv

Hej hej, trevlig fredag på er alla! Hoppas ni haft en lika fin dag som jag! Vi hade strul med vattnet hemma hos oss, det kom smuts med vattnet och det fixade först på eftermiddagen. Vi valde att fly fältet och Lelle (haha inger överraskning där inte) var frivillig att hänga med oss. Vi hoppade i bilen och styrde kosan mot Åbo. Hade siktet på H&M home, men hittade inte det som jag letade efter. Dock kom jag inte hem helt tomhänt, TUR! hihi.

Vi passade på att luncha på fontana då vi ändå var i stan, OJ så god mat där var. Jätte bra mat, verkligen. Massa sallads allternativ vilket är pop nu då jag och Lelle är så hälsosamma!


Ja ni ser ju själva, MUMS!


Snygga brudar vid bordet.



roligt hade vi


och till efterrätt blev det FROYOU 

ni vet vi är ju hälsosamma!



Oj det var så fint idag då vi satt och åt, mitt i allt säger Lelle:

Oj vet ni vad? detta är nog livet. God mat och bra sällskap.

Och JA inte kan jag ju annat än hålla med henne, ibland fastnar man i att drömma om en massa saker. Men det ända som egentligen spelar roll är ju att man har bra sällskap (och god mat). Om man sen umgås i en koja eller ett slott är ju liksom mindre viktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar