onsdag 28 januari 2015

blogglista

Blogglista 

Tyckte att denna lista beskrev fiilisen just nu, liksom vardagen och det där alldagliga.

kopierade listan från Peppes blogg

När vaknade du imorse? 
Tror Adam väckte mig vid 8 någonting..

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Vad bra vi sovit inatt, skönt det behövdes minsann!

Har du ringt nån i dag, vem och vad sa ni?
Anton, godmorgon och lite om hur dagen skall se ut.

Vilket humör är du på?
Lite blandat, men rätt okej nog. Nöjd är väl rätt så beskrivande. Och lite otålig, skulle så gärna börja inreda köket!

Vad har du på dig just nu?
Vanliga kläder, jeansleggins, en amningstopp och en tröja.

Har du ont någonstans?
Nej faktiskt inte, så skönt! Efter att ha lidit av problem med magen länge är det verkligen drömmen att inte ha ont.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Skulle vara sugen på hemgjord hamburgare. Utan bröd, liksom biff med ost på och en sallad. NAMI!


Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Nya kläder till Saga. Några nya bodyn i stora storlekar.

Vilken var den första sida du gick in på på internet i dag?
Månne det nu inte var FB, men vet inte säkert.

Vad ska du göra i kväll?
Vi ska planera köksbelysningen, och om jag har riktigt flyt ska jag hinna träffa en kompis.

Vilken var den första låten du satte på idag?
#lyssnar sällan på musik, radio X3M satte jag på i morse!

Varför ska man läsa din blogg?
För att följa med mig och min familjs vardag, för att få en paus i sin egen vardag och för att förhoppningsvis bli på gott humör. Annars kan man säkert läsa den av andra orsaker också, mer eller mindre snälla sådana! Men jag hoppas att de flesta är här med snälla avsikter!

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Åt lunch hos Lelle, vi hade just varit och tränat tillsammans med kidsen till gymmet.

Tror du att du kommer få en komplimang i dag, för vad?
Vad ska jag hitta på till det då? Nja om jag städar får jag säkert en komplimang för det i alla fall. Annars kanske Anton tycker jag ser lite extra söt ut idag. Adam brukar också säga att maten han får är god. Okej tydligen får jag komplimanger fast det först kändes som att jag sällan får det..


När fotade något senast, och vad?
Dagens lunch, en timme sen. Himmelskt goda bananplättar.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Jadå, räkningar. Usch så trist, räkningar suger verkligen!


Vad borde du göra i dag?

Städa, börja packa och planera lite inför helgen i Jeppis. Spännande med tågresan ensam med 2 kids, det krävs minsann lite planering innan det.

2 kommentarer:

  1. Vi har en tjänst som alla föräldrar är värda.

    Blöjor,välling mm med hemleverans direkt till dörren över hela Sverige

    Testa gärna våra byxblöjor...förmodligen de bästa på marknaden

    www.blojbudet.se

    SvaraRadera
  2. Vi har en tjänst som alla föräldrar är värda.

    Blöjor,välling mm med hemleverans direkt till dörren över hela Sverige

    Testa gärna våra byxblöjor...förmodligen de bästa på marknaden

    www.blojbudet.se

    SvaraRadera