måndag 13 oktober 2014

NU räcker det

Varje måndag börjar jag igen, varje måndag LOVAR jag mig själv dyrt och heligt att NU ska jag lyckas. Jag tränar, och jag tränar hårt. Det går bra MÅNDAG, TISDAG, ONSDAG, TORSDAG, men sen FREDAG, LÖRDAG och SÖNDAG då går det minsann inte bra längre. Då ska det unnas en massa, det är godis, det är god mat och noll träning. Så dit försvann ju hela veckans resultat. Är det värt det? NEJ, det är ju inte det! NU är jag klar, nu vill jag börja se resultat av min träning. Jag VET att vågen inte säger allt, men jag har seriöst stått och stampat på samma jävla siffror i hur många veckor som helst. Och det är klart att det inte händer något då jag "unnar" mig en massa skit på helgerna. Måste sätta in något träningspass på helgen också, då tror jag att jag får bättre koll. Och så måste jag ju sluta köpa hem godis, det är väldigt mycket svårare att äta något som inte finns. Är peppad och taggad till 1000 nu. Slut på allt ohälsosamt skit, ingen vits att träna om man inte ändrar kosten!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar