torsdag 30 oktober 2014

20 fakta om mig



1. Jag ÄLSKAR julen och allt som hör till den
2. Jag är rädd för att jag skall få cancer eller någon annan hemsk sjukdom. Hypokondrisk ända ut i fingertopparna!
3. Jag tycker om när Anton killar mig på ryggen innan jag somnar
4. Jag måste ha TVn på då jag skall somna om jag är ensam
5. Jag har för bra fantasi för mitt eget bästa, är rädd för allt möjligt och omöjligt
6. Jag tycker inte om en massa konstiga ostar, äter vanlig ost, feta, och mozzarella typ
7. Jag har rökt, slutade då jag fick reda på att jag var gravid med Adam. Efter det har jag inte ens smakat, vågar inte heller eftersom jag är rädd för att det skall smaka för gott.
8. Jag har inte varit och ut festat med kompisar sedan september 2011 (fy vad deppigt det låter, men tyvärr stämmer det)
9. Jag är rädd för att flyga
10. Jag har inget drömjobb, och inte speciellt höga ambitioner då det kommer till mitt arbete. Tycker att min familj är viktigare och vill tycka det resten av livet.
11. Jag är rätt så långsint, blir jag ledsen eller arg över något glöms det inte bort sådär bara.
12. Älskar att stå på scen och spela teater, men efter barnen har jag inte haft tid för det.
13. Jag är seriöst inte speciellt modeintresserad, har gärna fina bekväma kläder men där tar intresset slut.
14. Jag kan inte gå i högklackat över huvudtaget
15. Jag älskar mitt hår, tjockt, rakt och fint.
16. Tycker att fötter är skit äckliga
17. Är en prylnisse och älskar känslan av att köpa något nytt
18. Har absolut inget tålamod, kommer jag på att jag vill något så skall det ske NU. Om inte så tappar jag intresset rätt så snabbt.
19. Jag har fått massor av födelsemärken efter mina 2 graviditeter, vilket inte känns sådär jätte skoj.
20. Jag är inte så bekväm framför kameran som jag skulle önska att jag skulle vara. Det skall jag bli bättre på!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar