måndag 20 oktober 2014

tredje gången gillt

Ja, 3 eller till och med 4 gånger har jag fått knäppa på vattenkokaren innan jag fick tid för mitt te. Hela tiden kom det något emellan, jag knäppte på och så behövde Adam på WC. Knäppte på en gång till och då vaknade Saga. Knäppte på en gång till och så behövde Adam hjälp med något och ja så fortsatte det. Livet som småbarnsmamma alltså, att bolla med 1000 saker på en gång. Inte ens en sketen teekopp hinner man dricka innan man behövs igen. Under tiden som jag skrivit detta har jag också bytt en blöja, serverat dricka till en och matat en annan. Dessutom har jag fått in maten i ugnen. Ja och jag hann dricka halva te koppen innan det blev kallt. Jei mej! I eftermiddag nalkas det kalas, och träning. Längtar så efter att få svettas ute i naturen igen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar