tisdag 21 oktober 2014

en dag i parken

Idag packade vi på oss vinterkläder och åkte iväg till parken. Parken är ett ställe dit man kan lämna barn över 2 år för att leka en stund. Tänkte att Adde skulle ha börjat där redan i höstas men han var sjuk heltiden. Idag var första gången. Han gillade alla fina leksaker som fanns där och pratade lite med parktanterna. Dom verkade väldigt gulliga så det känns riktigt bra att Adam skall få börja gå dit och leka någon timme i veckan. Hinner kanske handla under tiden, eller ta en promenad. Får se hur det blir, men just nu känns det bra. Adam ville gå till parken igen i morgon, så det räknar jag också som ett rätt så bra betyg. Enda minuset var ju att de var så kallt, Adam var varm och skön men jag själv frös massor. Och då hade jag ju som sagt vinterjackan på, nästa gång får utebyxorna också hänga med.

Annars har vi inte gjort något speciellt idag, Lelle var hit och lunchade och lekte lite innan hon åkte på jobb. Nu ska vi handla och sen åker jag vidare till gymmet. Så att sådant en tisdag som denna, hur har ni haft det i kylan?


Lite park inspo på det då, oj så jag önskar att det skulle ha varit såhär fint väder idag. Inte isande blåst och stelfrusna fingrar och tår. Men nästa sommar sen igen. Nu gäller det bara att klä sig efter väderleken, ni vet det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar