torsdag 30 oktober 2014

vår torsdag

oj hjälp vad klockan hann bli mycket nu, har inte gjort något speciellt (tänker inte erkänna att jag ändå började kolla på PH, fast jag lovade mig själv att jag skulle skippa denna säsong..)

Efter familjecaffeet hade vi turen att bli bjudna på lunch hos Karin, det tackar vi för. Att inte behöva laga mat är ju rena rama lyxen! Vi åkte hem på eftermiddagen och passade på att njuta av de sista solstrålarna. Harmades lite åt att det var så fint väder idag och vi mest varit inne, men sådant händer. I morgon regnar det säkert då vi skall till parken..

Adam testade sina skor, och JA dom är helt vattentäta. Saga fick halvsitta lite i vagnen då vi var ute. Tråkig att ligga i vagnen liksom, snart får vi väl börja byta till sittdelen. Voi lilla skruttet som inte är så liten mera.

I morgon är en ny dag, fredag igen?!? 
Adde skall hänga med Lelle så att jag skall hinna städa lite. Kul för honom och skönt för mig, 
win win!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar