tisdag 28 oktober 2014

T som i Tisdag

Tisdag idag, en väldigt grå tisdag, en tisdag som skulle ha kunnat bli hur trist som helst. Men som tur fick vi besök av 3 fina tjejer. Lelle (som kom med Lunch (som ja ska betala LELLE påminn mig!!)) Karin och Minea. Så skoj att träffa alla, blev paus i umgänget så syster var hemma. Fast jag skämdes lite över hur det ser ut här hemma just nu, om vi säger som så att städivern inte är på topp! Tur att mina vänner vet att det inte ser ut såhär alla dagar.. Liksom skulle inte bjuda in vem som helst i detta kaos!

Igår läste jag på Carros blogg att hon tillsammans med ett företag kommer att ordna ett blogg event i Jeppis. OJ så skoj tänkte jag, men trodde inte att jag skulle bli bjuden (eventet är alltså bara för inbjudna bloggare) eftersom jag ju inte bor i Jeppis. MEN OJ så glad jag blev idag då jag fick ett mail med en inbjudan. Så mot slutet av november åker vi till Jeppis (faster får boka in oss då!)

min reaktion då jag såg mailet

och sen blev jag sååå glad

Detta förgyllde också denna tisdag! Ser så fram emot att få gå på ett bloggevent och träffa andra bloggare. SKOJ! Längtar redan. Mera info kommer att dyka upp här på bloggen i ett senare skede!


lilla Minea uppskattade alla spännande leksaker, Adam var inte helt med på noterna att hon skulle smaka på hans saker. Men rätt så bra gick det i alla fall. Han måste ju vänja sig med en liten tjej som stör och smakar på ALLT

Adam underhöll Saga tills hon nästan kiknade av skratt. Han verkar minsann vara det roligaste som Saga sett. Lite sårande att Adam får ett skratt bara han visar sig medans jag just och just får ett leende då jag spexar, sjunger och gör väldigt roliga miner (helt objektivt då alltså, jag själv tycker ju jag är skit rolig)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar