söndag 26 oktober 2014

söndag 26 oktober

I morse hatade jag vintertid, men när Adam somnade lite efter åtta (!!!) nu på kvällen kändes det lite bättre. Blev en lång lugn skön kväll för mig. Saga var nöjd och Anton var på jobb. Det har varit en bra dag idag. Behöver inte skämmas över min bloggs FB sida eftersom den fick över 10 likes! Vi har fått mat hos mamma, kaffe och paj hos mommo. Vi har simmat med Saga och umgåtts med syster. Väljer att inte tänka på att hela köket ser ut som Jerusalems förstörelse, att ingen bykt och att ingen orkade dammsuga under helgen. Vi har ju en hel lång vecka på oss att komma ikapp igen. 

Innan vi åkte iväg till mamma idag var pojkarna ute och jobbade lite. Ja eller jobba och jobba, dom var väl ute och hade det roligt. Ett radarpar utan dess like, Anton och Adam. Se själva!


Hos mamma klipptes Adams hår. Inte en helt lätt match, eftersom han tyckte att syrran minsann kunde klippa mammas hår istället. Men med lite mutor så gick det i alla fall, så nu är han fin i kalufsen igen. Får se till att syster hittar hem från London om några månader igen, så behöver jag inte hitta en frissa som kan klippa Addes hår.. och nej så klart inte bara därför jag vill ha syster hem! Hon är ju kul att umgås med också!


Efter maten var det simdags för Saga, mig och Anton. Adam var väääääldigt sårad över att inte få komma med och inte helt tänd på idéen att åka till min mommo tillsammans med min mamma och min syster under tiden. Men som tur gick det bra i alla fall.

Vi simmade våran halvtimme och sedan åkte jag och Saga också till min mommo. Kidsen var på väldigt gott humör och skrattade massor. Saga är så himla söt då hon skrattar, mest skrattar hon till Adam. Ååååh denna syskonkärlek. *gråter lite av lycka över mina fina barn*


Avslutar med en bild på Saga och min mommo <3 

En fin fin söndag, ett bra slut på veckan. Ja och hela veckoslutet har vi inte gjort annat än ätit. Skyller allt på att syrran kom hem! Ville ju inte vara den som är den liksom, jag menar är det mys i stora lass KAN man ju inte bara tugga på en morot. NYA TAG I MORGON (den har vi hört förr eller hur? snart börjar jag säga NYA TAG EFTER NYÅR..)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar