söndag 26 oktober 2014

Vintertid

Frågar ni mig just idag så suger vintertid hårt! Adam sov dåligt i natt och vaknade vid klockan 2. Inget var bra och han gnällde och grät så gott som heltiden. Nå inte är ju det hela världen, klockan tickade på. Men alltså gissa hur sur jag blev då jag insåg att vi fick en hel timme extra av just detta mode. Adam somnade om vid 5 VINTERTID. Vilket gav oss 4 härliga gnälltimmar mitt i natten.

Som tur sov Anton ostört så han orkade stiga upp med Adam då han vaknade. Denna mamma tog helt fräckt en sovmorgon tillsammans med Saga. Tur att Anton är så super dupera snäll att han låter mig sova lite extra.

Idag skall vi till mamma och äta, och simma med Saga och sen på kaffe till min mommo och moffa. En bra dag med andra ord. Ja och så skall syster klippa Addes hår, det behövs verkligen!

pst, kommer också att ha en frågestund här på bloggen nu. För att se hur det går :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar