onsdag 29 oktober 2014

Städning, park häng och tupplur

Idag gav vi oss ut i blåsten, det var nämligen dags för en dag i Ankarparken för oss alla (än så länge, så småningom kommer jag att börja lämna Adam där under korta stunder). Hittills visar Adam bara tecken på att trivas i parken. Och det förundrar inte mig över huvud taget. Han ÄLSKAR ju att vara ute. Men 2 h ute i parken satte sina spår på killen. Så nu vilar han en stund. Saga och jag har städat vårt badrum lite, det behövdes! Hade liksom tänkt att jag inte behöver städa där så mycket då vi skulle riva ut allt. Men ja eftersom vi inte river något nu så är det ju trevligare om det är rent. Alltså jag hatar att städa, så är det bara. Tänk om städningen skulle ske lite mer av sig självt, SÅ avis på min kompis Karin, hon klarar verkligen av att hålla sitt hem fint och ständigt heltiden..

Hurudana är ni? Pedantiska eller lite mer åt det lata hållet?


Saga har också hunnit äta lite potatis och morot idag, gick riktigt bra (förstår att intressesmurfarna hoppar riktig högt nu!) Nu ska Adde väckas..

ps. bilden lånad från Enjos hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar