söndag 12 oktober 2014

gäster

Hejsan hoppsan på er alla! Tyvärr är det nu så att jag har det så himla trevligt med våra gäster så jag inte ens har hunnit tänka på bloggen på hela dagen. Vi har umgåtts, varit och shoppat lite och sen var jag, Anton och Saga på babysim. Vi har ätit gott både mat och efterrätt (hallå ego, det var ju vi som bjöd på maten, men det var gott i alla fall)

Nu "umgås vi". Alla sitter med en dator, pad eller en smartphone framför sig. Mys på hög nivå? Njaa, men jag kan ju inte klaga så länge som jag också sitter med datorn framför mig. Har inte ens haft fram kameran idag, hade den med till Åbo men det blev nu inte av att fota. Annors då, måndag i morgon igen. Vi har ju 2 extra kids ända tills onsdagen så det är lite extra mysigt. Nej nu ska jag sluta svamla, ni är knappast intresserade av mina virriga tankar såhär på söndag kväll.



Ja och dagens shoppingsaldo blev ett pannband, bra att ha med tanke på cros nature! Det lär ju inte bli varmare på en stund nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar