söndag 12 oktober 2014

En BRA dag



Hejhopp först NU har jag tillgång till datorn igen, vi har haft en fin dag full med program och fina människor. Vi inledde ju med förlovningskaffet då, OCH det var minsann inte någon liten bjudning. Karin hade bullat upp med det ena och det andra, och allt var super smaskigt.

Efter att vi kalasat några timmar blev det dags för oss att åka hem och ta emot våra gäster. Faster med man och mina två kusiner är hos oss nu några dagar. SUPER SKOJ att se dem igen. Mamma och R kom också till oss nu på kvällen och vi hade lite tacomys tillsammans. Sen tömde vi ännu en godispåse eller två och lördagskvällen var komplett.

En fin dag idag, alla har varit glada och allt har fungerat. Karin och Kim gillade sin gåva och det var tur, hade mina aningar att den skulle uppskattas och det gjorde den. Alltid skoj då en present blir mitt i prick.

Nu ska vi sova så att vi orkar umgås med våra gäster i morgon igen. Kan somna lycklig ikväll, lycklig över alla fina människor som finns i mitt liv.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar