söndag 19 oktober 2014

Utanför min komfort zone

Nej vet ni hur ung och crazy jag var igår? Jag anmälde mig nämligen till filnandssvenskabloggares blogg träff i Åbo nu kommande lördag.  Skall bli spännande att träffa andra människor med liknande intresse som en själv. Jag visste inte om någon annan som var påväg innan jag anmälde mig och jag är så otroligt stolt över att jag vågade. Jag har lovat mig själv att oftare ta ett steg utanför min egna komfort zone.

Man fastnar ju så lätt i det som ät tryggt och vant, men i längden blir det också lite tråkigt kan jag tänka. Så nu gäller det bara att hänga med och se hur galen jag tänkt bli. Haha nej skämt och sido, ser verkligen fram emot bloggträffen. Kika in på ZiiOs blogg HÄR och läs mer om eventet.

Kanske vi ses där?



2 kommentarer:

  1. Men tänk vad bra att du kom! Det var ju jättetrevligt att ha dig där :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur? Det var så kul att träffa alla! Tur att man vågar göra saker som känns skrämmande :)

      Radera