torsdag 6 augusti 2015

att testa sina egna gränser

Hej, det är knappt så jag ens orkar skriva detta. Är så trött i kroppen ikväll att till och med tangentskrivandet känns tungt. Idag provade jag på något som jag nog inte skulle göra om, iaf inte inom den närmsta framtiden. Jag körde nämligen dubbelpass på gymmet idag, först PUMP (1h) och sedan STEP & BOX intrevall (1h). Det var nog lite väl jobbigt, på slutet av step timmen hade jag seriöst inte någon ork kvar i min kropp. Jag visste ju rörelsen, men ORKADE inte lyfta armen mera. På slutet var det inte ens riktigt roligt mera, jag var för trött, för slut för att ens orka le. Och då är det minsann illa, för det brukar inte gå att inte le på Dianas timmar. Men eftersom det var Diana som drog både pumpen och stepen så ville jag ju såklart gå på båda. Helt som att det nu är hennes fel att jag gjorde det, nej alltså frivilligt gick jag ju dit. Var mest nyfiken på pumpen för att jag inte gått på det på länge, och typ aldrig på Dianas. Ville ändå inte missa steptimmen, liksom det skall mycket till för att jag skall göra det. Tänkte nu att det inte kunde vara så jäkla jobbigt att köra båda efter varandra, HAHAHAHAHAHA säger jag bara.


efter att timmen var slut bara satte jag mig ner på golvet och snackade med Lelle en god stund. Orkade typ inte ens gå.

Nu har jag då provat detta. Båda timmarna var ju nog roliga, men tillsammans blev det helt enkelt för tungt. En indikator på det var ju nog verkligen det att det inte ens kändes roligt mera. Då har man nog tagit i lite för hårt. Dessutom är jag ju inte den som kan ta det lite lugnt på step timmen heller, nej nej 120% tills jag stupar. Stupade inte idag, men seriöst om vi hade haft en låt till hade jag säkert lagt mig ner på golvet och bölat. Nå nu har jag i alla fall testat kroppen rejält, och jag kan ju stolt konstatera att den nog orkar otroligt mycket, hade bränt bort nästan 1200kcal idag under tränignen. Hejdåååå!! I morgon blir det vilodag, kommer ju seriöst knappast att komma mig ur sängen ens. Och jag mitt NÖT var ju och lovade Adam att vi skulle cykla till dagis. *gör vågen och gråter lite samtidigt* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar